Andere administraties
Naast de personeelsadministratie en de salarisadministratie zijn er vaak meer -al dan niet- personeelsgerelateerde administraties.
Ook hierin kan PLUS services ondersteuning bieden.
Zo voeren wij de financiële administratie (incl btw aangifte en aangifte IB) voor kleine ondernemers (eenmanszaak). En verder ondersteunen we Stichtingen en verenigingen tegen een maatschappelijk verantwoord en vriendelijk tarief.
Denk hierbij aan het ondersteunen van het (vaak vrijwillig) bestuur (secretariaat, penningmeester) maar ook aan het voeren van de ledenadministratie en het verzorgen van allerlei bijkomende werkzaamheden.
Hiernaast noemen we een aantal voorbeelden van werkzaamheden voor ons klantenbestand door de jaren heen maar uiteraard is er veel meer mogelijk
Voorbeelden
- peuteradministratie peuterspeelzaal of kinderdagverblijf
- ledenadministratie Huurdersraad
- boekhouding en aangifte BTW en IB kleine ondernemers
- a.i. uitvoeren van bestuursfuncties (secretariaat, penningmeester enz)
- schrijven van teksten voor folders, brochures of websites