Even voorstellen
Heel hartelijk welkom, mijn naam is Monique van Vliet en ik ben de trotse eigenaar en oprichter van PLUS services.
Ik ben mijn werkende leven begonnen bij een grote verzekeraar, op de afdeling collectief pensioen en bedrijfspensioenfondsregelingen. Daar heb ik de liefde en mijn passie voor pensioen- en andere personeelsvoorzieningen opgedaan en een deel van de opleiding tot actuaris gedaan. Dat vak vond ik toch wat ver van de interactie met mensen staan en na nog een aantal werkgevers in de verzekeringsbranche heb ik de overstap gemaakt naar personeels- en salarisadministraties.
Inmiddels heb ik bij veel opdrachtgevers in de keuken mogen kijken en ik vind het in mijn eigen bedrijf het allerleukst om de technische kant van ons vak te combineren met de menselijke factor. Het is mijn ambitie om PLUS Services gestaag te laten groeien en zowel meer bedrijven te mogen helpen met onze diensten als enthousiaste mensen in dienst te kunnen nemen, die niet makkelijk op de huidige arbeidsmarkt terecht kunnen.
En dat een hoge servicegraad binnen PLUS services zo'n grote rol speelt is omdat ik dat zo ontzettend belangrijk vind. Er is niets mooier dan blije en tevreden klanten.
Ik vind het super leuk om u te mogen rondleiden op onze website en in ons bedrijf. Heel erg leuk om kennis te maken en ik ben ontzettend benieuwd naar uw bedrijf!
Hartelijke groet!
Monique van Vliet RPP
oprichter en eigenaar
Rotterdamse nuchterheid
Al sinds de oprichting in 2005 is PLUS services een beetje anders en eerlijk gezegd zijn we best trots op onze nuchtere kijk op zaken. Wij doen niet aan imponerende kantoorgebouwen, rijden niet in dure auto's en hebben helemaal niets met wat voor status symbool dan ook.
Wat er echt toe doet, is de kwaliteit en service die je levert en de bezieling en betrokkenheid waarmee je dat doet. Dat vinden wij tenminste en gelukkig kunnen onze klanten onze visie daarop ook best waarderen.
Wij willen gewoon altijd het beste voor onze klanten en, wij winden daar verder ook geen doekjes om, uiteindelijk levert dat ons op lange termijn ook de meest loyale klanten op, want dat eerlijk het langst duurt weten wij al lang.
Slim werken
Lang voor "Het Nieuwe Werken" had PLUS services een heel andere kijk op werken en eigenlijk is dat nog steeds zo. Door niet in traditionele patronen te denken en volledig gebruik te maken van alle hedendaagse technologische mogelijkheden, kun je vaak al snel veel slimmer werken.
Plaats- en tijdonafhankelijk werken is daar een belangrijk onderdeel van maar ook in traditionele manieren van werken zijn bijzonder krachtige elementen te vinden en de mix and match daarvan zorgt in elke situatie en voor elke bedrijfscultuur een fijne, prettige en dus efficiënte manier van werken.
Door deze andere werkwijze kunnen wij onze klanten nog beter van dienst zijn. Wij vinden het heel belangrijk altijd kritisch te blijven kijken naar werkprocessen om te zien of iets niet nóg slimmer of efficiënter kan. En wat het beste werkt, kan voor iedere klant weer anders zijn.
Online, digitaal en veilig
Vanaf aanvang heeft PLUS services haar netwerk ondergebracht bij een gerenommeerd data center, gehost door een provider die service en klantvriendelijkheid net zo belangrijk vindt als wij en dat is voorzien van alle certificaten en keurmerken. Daardoor is de veiligheid van de zeer vertrouwelijke gegevens van onze klanten volledig gewaarborgd en kunnen wij tevens vanaf elke plek ter wereld 24/7 bij onze data.
En dat geeft ons de flexibiliteit om een gezonde en optimale balans te vinden tussen werk en prive zonder daarbij de belangen en wensen van onze klanten uit het oog te verliezen. En dus werken wij als het zo uitkomt ook 's avonds of in weekenden en snijdt het mes aan twee kanten. Vrijheid in werktijden en werkplek én optimale dienstverlening.
Maatschappelijk ondernemen
Wij vinden het heel jammer en erg zonde dat veel potentieel op de arbeidsmarkt niet goed tot haar recht komt. Voor veel mensen met kleine kinderen, zorgtaken of mensen die minder valide zijn, is het namelijk vaak lastig om werk te vinden dat hiermee gecombineerd kan worden.
Onze manier van werken is voor deze groep uitermate geschikt. Met onze visie hopen wij bij een groeiend klantenbestand meer mensen uit deze groep aan het werk te kunnen helpen, wat ons tegelijkertijd aan zeer gemotiveerde en loyale medewerkers helpt. En daar worden onze klanten weer blij van.
Onze dienstverlening
Onze dienstverlening richt zich met name op alle (administratieve) werkzaamheden met betrekking tot de medewerkers van onze klanten. Salarisadministratie, personeelsadministratie maar ook verbetering van werkprocessen, eigenlijk van alles om onze klanten verder op weg te helpen naar een volledig efficiente (personeels)administratie.
En binnen deze werkzaamheden, die wij onze Services noemen, is heel veel mogelijk, alles afgestemd op de wensen en werkwijze van onze klanten.
Meer informatie daarover is elders op onze site vermeld maar neem gerust contact met ons op bij vragen of voor meer informatie.
Wij helpen u namelijk echt, echt heel graag! Daar worden we helemaal blij van en dat is ook waar we elke dag weer met veel enthousiasme voor werken.